4.8.10

Waddehel ?



Lepas satu , satu pakaian di bilik ampaian Kolej Mawar kena songlap . Toksah kata jeans , baju kurung , tudung , benda dalam pun nak kebas . Aiii ... Pe cite wahai si panjang tangan ? Papa benarkah anda ? Sakit hati eden ni haa ... 

Wahai pengetua Kolej Mawar yang hensem lagi budiman , letak cctv dalam bilik ampaian macam menarik juga . Bukan apa , senang nak pantau siapa punya tangan yang panjang sangat tu haa . Ambil tu , ambil ni , macam dia yang punya . Alang - alang boleh jugak memantau makcik - makcik cleaner yang jadikan bilik ampaian tu tempat melelapkan mata , tempat berehat sambil cakap telefon dengan boifren , tempat berpesta segala lah ! Macam - macam ada . Ekau tak cayo ? Mai mai naik Kolej Mawar . 


4 comments:

Nica :) said...

hahahahhaha
teruk bebeno macik2 situuuu

miramirong said...

KAN !
haha .
nak buat camne ...
redho je lah

cL0uDy~~~ said...

bleh ke nk naik??huhu

miramirong said...

boleh sangat sangat zul !
mai lah .
bawak abc sekali :))